Thursday 21 April 2011

hARii NiEE.....^_^


assalamualaikum ........
bismillahirrohmanirrohim.......

harii nii.....hmmm.....
aku tak pastii ape yang aku rase.....
-rindu
-sayang
-sedih
-memerlukan
-diperlukan
-tension
-marah
-suke
-pelik
-risau
-dll

hmmm.......berbagai-bagai rase....aku menjadii kan blog nii tempat aku melepaskan segala rasa....dengan cara aku berkongsii rasa nii...xde lah aku terasa sangat...erhh,,,tah apelah yang aku cakap nii...mengarut suda...hmm.....aku bukan peminat blogger..aku jadikan bende nii sebagaii sampingan saja...al-maklumlah...hidup sebagaii pelajar nii buzy sangat-sangat dengan assnmnt..test...tutorial..quiz..practical test...dan banyak lagii larh...bile dah tension2 nii terasa na luahkan...tapii x de orang na dengarr....sian kan..huhu///hehe...xdelarhh....hehe.

aku rindu sangat kat family aku...rindu ngan usikan mereka...bila dah jauh rindu laa kan...hmmm.....
kat sini..aku keseorangan...walaupun kawan-kawan berada di sisi.....hmm..kadang-kadang aku rasa oke-oke saja......

hmm....sangat payah aku tempuhi hari-hari ku.....
aku perlukan ketabahan...
aku perlukan sokongan....
aku perlukan keimanan y kuat...
aku perlukan macam-macam lagii....
untuk menjadikan hari-hariku seperti biasa...
kerana hari-hariku seringkali luarbiasa.....

kadang-kadang aku terfikir.....
bolehkah kita buat somting,,kalu kita rase xminat,,,dan xsuka....
hmm....
jawapannya BOLEH.....
dengan nawaitu kerana ALLAH......

aku redha dan pasrah dengan apa yang allah berikan padaku...aku rasa aku dah cukup segala-galanya....aku punyai mama dan ayah....aku punyai keperluan yang lebih dari cukup..dan macam2 lagii.....
hmm...
memang lumrah kehidupan kan...manusia xpernah puas dengan apa yang mereka dapat.....
aku juga manusia.....
aku pun merasa begitu...
seharusnya aku bersyukur dengan ape yang aku ada sekarang....

harii niiee.......
aku di kurniakan kesihatan tubuh badan....
aku di kurniakan hati yang tenang....
aku di kurniakan dengan rezeki yang melimpah ruah....
tp....
pernah tak aku mensyukurii kurniaan allah ini.......

hmmmm...............
mujur aku maseh berpegang....pada agamaku,islam...

aku bersyukur kerana aku dilahirkan di atas muka bumii ini sebagai seorang islam yang masih sedar bahawa diriku islam...

~~~~~~~pasnii na cuti dua bulan~~~~~~~~~~~~~

hmmmm........aktiviti cuti semester masih lagii dirancang....hmmm.....ianya pastinya sesuatu yang menyeronokkan...dan akan menjadi kenangan sewaktu bercuti di kampung.....insyaallah.....moga~moga dipermudahkan.........ehehehe,,,,,^_^

okeylaa.......cukupla sampai disini dulu...nanti story-story lagii..........daaaa....wassalam...

No comments:

Post a Comment